9/23/14

Al-Kisah Qaseh Gold

BY humble.yat IN , 2 comments

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt.



Al-kisah sebelum bermula dengan pemakanan sunnah Qaseh Gold Adinda. Biasanya, saya selalu tidur awal sementelah seharian bekerja. Jam 9.30 malam dah mula mengantuk, tertidur di sofa sambil tengok tv menjadi kebiasaan.Makanan malam pun tak sempat dihadam lagi, saya sudah "tertidur". 

Di tempat  kerja, asal pukul tiga petang lebih. Mula kurang konsentrasi untuk mengendalikan kes, yang kebanyakannya betul-betul memerlukan penelitian.Sakit mata memandang kesemua dokumen.

Memikirkan tentang kesihatan sebagai seorang wanita untuk jangka masa panjang dan masalah pelawasan. Maka zauj mencadangkan untuk memulakan dengan pemakanan sunnah terlebih dahulu sebelum mencuba supplemen yang lain. Jadi saya buat keputusan untuk memilih Qaseh Gold Adinda .

Bulan pertama menggunakan Qaseh Gold Adinda, masalah pelawasan saya hilang.Barulah badan terasa ringan dan cergas sedikit.Waktu  tidur saya dah berganjak ke tengah malam, bolehlah bermain dengan Aina sampai dia mengantuk.Jarang dah tertidur depan televisyen.Lagi-lagi dah boleh ambil upah jahit jubah,Itupun part time dan sekadar hobi sahaja,Tak ambil banyak-banyak. hehe..

Bulan Kedua dan seterusnya , konsisten ringan badan pada awal pagi.Waktu tidur pendek tetapi cukup.Alhamdulillah.melainkan ada perasaan malas dan rasa nak sambung tidur balik,hehe.Bahaya betul virus "M" ni.

Alhamdulillah, waktu malam, saya masih bertenaga sehingga tengah malam, bermain dan beraktiviti dengan Aina Syafiyah yang saya sentiasa saya rindui sepanjang hari. Masalah pelawasan juga selesai.

Sehingga sekarang pun, saya masih mengamalkan Qaseh Gold sampai dah tak ingat botol yang ke berapa dah,

Owh,sekarang memang dah jadi ahli Ana Edar.Malah dapat bonus setiap 20hb bulan.Tak sangka dalam suka-suka menggunakan dan mengambil manfaatnya.Boleh dapat bonus kalau matanya dah cukup.(Kiraan mata memang saya tak tahu, sebab yang penting Qaseh Gold Adinda memang terbaik.)
Sumber Gambar
Antara testimoni pembeli Qaseh yang direct dengan saya.
Semuanya berbeza mengikut keadaan kesihatan mereka dan niat mereka.

"Sakit kepala hilang dan badan rasa ringan."
"Period teratur.Sebelum ini tidak tetap."
"Masalah menopous selesai."
"Sebelum ni kalau makan daging kambing, mesti sakit kepala.Selepas amalkan Qaseh, dah hilang rasa sakit kepala bila makan daging kambing.."
" Dah baik dari masalah buasir"
" Pelawasan menjadi lancar."
"Bangun pagi awal dan  badan rasa ringan"
"Lebih fokus untuk membuat kerja sepanjang hari"
"Demam cepat kebah.Tiada lagi MC lama-lama"

Alhamdulillah.Yang baik semuanya datang dari Allah jua.

Harga runcit Qaseh Gold Adinda: RM71.90.
Untuk harga lebih rendah, jom daftar ahli.Fee RM30.00 untuk seumur hidup.
Whatsapp/Telegram 0123096875. Taip QASEH .
Order ikut pada stok yang ada ye.
Siapa cepat dia dapat. Boleh COD di Kuantan.

Cara pemakanan.



Tiga sudu besar sebelum makan waktu pagi.Dan tiga sudu besar sebelum tidur.
Biasanya satu botol Qaseh Adinda digunakan dalam tempoh sebulan.

Tips 1:
Guna sudu plastik- supaya khasiat madu kekal.
Kalau pakai sudu besi, hilang khasiat madu tersebut.

Tips 2:
Tetapkan niat untuk apa sebelum kita minum.

Tips 3:
Kalau tak pernah amalkan madu sebelum ini,
cuba mulakan dengan satu sudu, kemudian dua sudu, dan seterusnya tiga sudu.
Buat secara berperingkat sebab madu akan ambil masa untuk serasi dengan darah kita.

Ok itu sahaja perkongsian hari ini semoga bermanfaat.:-)

2 inspirasi naluri :-):

lizasahab said...

Kalau join member dapat harga berapa ye sebotol adinda

humble.yat said...

boleh whatsapp sy /telegram utk lebih detail