8/2/10

***Why Blog??***

BY humble.yat IN No comments


Kenapa saya pilih tajuk "WHY?"..Pertama sekali, alhamdulilah, tanpa saya sedari, saya dah keluarkan tujuh (7) pos sejak July Lalu. Dengan melayari dan mengambil inspirasi dari blog-blog lain, saya sudah meletakkan apa tujuan, matlamat blog saya.. hmmm..banyak juga sebenarnya.Sebelum ini diari menjadi peneman saya untuk saya meluahkan perasaan, aktiviti harian dan pencapaian saya pada hari-hari yang berlalu, target saya pada masa akan datang, harapan dan doa-doa. Bila saya menyingkap kembali diari-diari lama, banyak kenangan yang diimbas, pendapat saya tentang kehidupan dalam mencari kekuatan dan ketenangan diri. Insya Allah, akan saya coretkan dalam blog ini pada masa kelak.

Ilham saya untuk mempunyai blog sendiri apabila saya melihat adik-adik saya, Nurzahidah dan Nurbasirah mencoretkan dan mengemaskini blog-blog masing-masing.Agak seronok dan gelihati melihat tulisan mereka walaupun mereka tidak menggunakan format Bahasa Melayu Tinggi bagi penulis-penulis Blog. Sejuta penghargaan khas untuk adik-adik saya..;-)

~Wassalam~

0 inspirasi naluri :-):