12/17/12

Free Gift Story: Jewellery Set

BY humble.yat IN 1 comment

BismillahirahmanirRahim.. 
Assalamualaikum wbt.


Saja nak kongsikan kegembiraan, sebab dapat free gift HEMATITE JEWELLERY SET  and HEMATITE SCHMUCK SET.

Al kisahnya saya yang tak perasan langsung saya dapat free gift.Masa tu dah nak balik,zauji pun dah pesan balik rumah awal.Tapi tetiba tangan ni gatal nak kemas surat-surat kat rak belakang meja pejabat.Tetiba saya terasa ada parcel tebal.Buka punya buka.Oh !Jewellery Set.hehe..Berkilau milau lagi.Mata saya pun berkilau.Dunia!Dunia....

Dari : Reader's Digest

Saya melanggan majalah Reader's Digest, sebagai kesetiaan melanggan, dapatlah set jewellery tu. 

Silau-silau!hehe
   Jangan terlalu teruja dengan harta dunia . 
Kerana dunia itu ujian untuk kita.



(Mood tengah simpan sifat teruja untuk memenangi Hyundai Tucson 2.0 la plak.macam la dapat ..)


 "Maksudnya: Harta dan anak-anak adalah perhiasan kehidupan dunia tetapi amalan-amalan yang kekal lagi saleh adalah lebih baik pahalanya di sisi Tuhanmu serta lebih baik untuk menjadi harapan" (Al Kahfi:46)
 

1 inspirasi naluri :-):

ieza ashaari said...

lip lap lip lap.. hehe.. besntnya dapat gift camni kan..