9/21/15

Good luck Zauji Habibi

BY humble.yat IN , , No comments

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

Semoga terus sukses zauji..

Alhamdulilah..dah dua tahun rasanya zauj melanjutkan PHD.Semoga terus tabah dalam menghadapi segala cabaran.Nak nak tentang pembahagian masa yang efisien.

Sabar.Tabah itu adalh resepi kejayaan. Kita ni hanya" kakitangan sokongan" sahaja. hehe. Anyway jutaan tahniah untuk result baru baru ni.Nanti kita open table bila free k.:-P

Bak kata zauj.PHD tu satu perjalanan dan perjalanan itu baru bermula. Jangan mudah mengalah.Insya Allah, Allah kan ada. Minta aje kekuatan dari NYA kala kita hilang semangat.

Tahun ni, dah masuk tahun ke tujuh saya praktis..melangkah alam senior lawyer,Tetapi makin banyak tahun berlalu, makin banyak ilmu yang perlu ditimba.Maknanya ilmu itu memang sangat luas.Ini pun hanya spesifik perundangan bahagian hartanah dan pesaka. Belum masuk general, commercial, accident dan macam macam bidang lain lagi la. Macam tak tercapai impian untuk jadi 100% peguam syarie huhu. Setakat 20% syarie 80% civil..syariah expert on faraid  dan hibah only. TAk dapat nak fokus bahagian syariah yang lain a.k,a pembubaran perkahwinan dan seumpamanya.

Kalau suami dapat posting daerah lain. Insya Allah HAYATI & CO akan ditubuhkan. Insya Allah :-) Tak pun kita WAHM atas nama ILHAMNA la kan , eh hehe :-) Manalah tahu ada "magic" di situ kan?

Semoga apa yang berlaku ada hikmahnya.

0 inspirasi naluri :-):