9/6/11

Setelah Seminggu...

BY humble.yat IN 2 comments

Bismillahirahmanirahim..

Assalamualaikum wbt.


Seminggu bercuti raya, seminggu juga saya tak memegang stereng kereta sebab hanya zauj yang memandu.Saya hanya duduk di sebelah , pasif. Sudah dipesan jangan tidur dalam kereta untuk menemaninya sepanjang perjalanan ke kampung . Tapi, akhirnya saya kalah, apabila tersengguk juga.Terdengar gelak kecil di sebelah dan mengizinkan saya tidur.Huhu..

Seminggu meninggalkan Ramadhan, selera makan pun tak dapat ditahan-tahan apabila lemang dan rendang dihidang. Nasi impit yang berbau pandan dilitupi kuah kacang.Semuanya saya mahu.Wah, kuat makan sekarang!Aduss!Kena kawal ni, bak kata orang makan sikit-sikit je, tahan nafsu makan T.T

Seminggu meninggalkan kerja-kerja, perlu panaskan enjin untuk menyelesaikan semua masalah yang masih belum selesai. Tapi mata mengantuk juga. Nasib baik ada biskut raya dan air mineral.Boleh juga kunyah-kunyah buat tahan mengantuk.:-P

Seminggu yang banyak kisah, banyak juga yang saya ingin kongsikan.Err..tapi tunggu dulu yerk mahu menyusun kata-kata dahulu. dan Saya taip entry ni untuk menghilangkan rasa mengantuk saya :-)

 
"Jom solat zuhur dulu..:-)"


2 inspirasi naluri :-):

ieza ashaari said...

nk kawin juga.. tak payah drive.. hihi..

humble.yat said...

izfa:
hehe jom!tak yah drive, ada org byrkan zakat..:-)hehe