5/2/13

Man Jadda Wajada II

BY humble.yat IN , 2 comments

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

Mood Man Jadda Wajjada mesti kena ada!walaupun tersalah sarung kasut hujung minggu ke pejabat, sepatutnya pakai yang ada tumit sebab ada  "meeting" petang nanti.Alhamdulilah, Allah itu Maha Penyayang, meeting tersebut ditangguhkan pada hari keesokannya, maka ber"oustation"lah saya ke Rompin nanti.

Ok kita semarakkan Semagat Man Jadda Wajada dengan lagu.Saya rasa lagu ni wajib dengar bagi mereka yang berjuang.. Contohnya belajar, bekerja (saya mahu siapkan misi settlekan case), kempen pilihanraya..inspirasi untuk uruskan masa (berjuang dengan masa)...

Selamat berjuang semua..!



Nota Naluri:
Banyak lagi semangat dan inspirasi yang saya perlukan untuk menjadi lebih baik...


2 inspirasi naluri :-):

Fizah said...

lagu feveret saya!!! =)

humble.yat said...

hehe..sya baru belajar nak minat lagu ni..:-) semnagat mendengarnya kan?