Sunday, November 28, 2010

100th Followers-Apesz Slamber!

Alhamdulilah..Tak sangka saya dah mempunyai ramai sahabat maya.Pada mulanya saya tak pernah target untuk mendapatkan pembaca yang ramai dan hanya menulis sekadar suka-suka dan pada masa lapang sahaja.Tak sangka dunia blog ini menarik juga ye.Sebelum ini saya hanya suka membaca hasil penulisan penulis-penulis yang saya kagumi dan mengumpul koleksi-koleksi mereka sedikit sebanyak di almari kecil saya. Ada masa saya akan baca untuk menjadi panduan hidup saya.Cewah..

Jutaan Terima Kasih kepada Apezs Slamber kerana menjadi Follower ke- 100! Mungkin nombor ini menjadi angka keramat dan semangat bagi setiap blogger baru seperti saya. Sokongan kamu amat dihargai.Tak lupa kepada sahabat-sahabat yang lain yang setia membaca coretan yang tak seberapa di sini.

Apesz yang suka menggunakan ikon kartun kotak sebagati trademark entrinya:-)

ada banyak lagi imej yang comel di entrinya.

Apesz juga buat novel..jangan lupa baca yerk..

Apa lagi, jom ramai-ramai klik imej di bawah di sini yerk...


Nota: Semoga perkongsian penulisan, pendapat dan pengalaman sahabat-sahabat semua mendapat manfaat yang seadanya..:-)

10 comments:

Hishyamuddin said...

salam..
tahniah, da makin ramai..hehhe
sama-sama la kite kongsi pelbagai cerita dan info...

apezs shah said...

Hehe thanks Cik Hayati.. Walaupun ringkas penulisan entry kamu, tapi best sedap membaca. Saya pun masih kurang fasih lagi.. Thanks for this entry.. Im so hargai sgt2..;)

apezs shah said...

jangan lupa tgk ini balik.


New Entry "|| Aku Seperti Mahu PITAM!! ||"

humbleyat said...

hisyamudin:
terima kasih..:-)
Insha Allah kta konsi apa2 yang baik:)yang buruk jadikan sempadan..

apesz:
sama2..tak mengapa, itu tanda penghargaan dan meraikan pershabatan yang ke-100..:)

thanks for ur entry too...ceria dan bersemangat..:-)

kekalkan keceriaan itu yerk!

Syafiq Rosli said...

wah..da mcm pemenang bertuah ni..:)

Zikri Husaini said...

makin ramai ya... rezeki tuh...

humbleyat said...

zikri:
alhamdulilah:)
terima kasih atas sokongan zikri jua..

humbleyat said...

syafiq:
:)..rezeki persahabatan menjadi..

Pencacai Alim said...

popular dh blog ni..bravo2..

Hisyam Muhibah said...

kawan2 maya perlu dimanfaatkan untuk pertukaran idea, pendapat, maklumat. InsyaAllah blogsphere akan menjadi sesuatu yang memberi faedah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...