Monday, May 14, 2012

Jumpa Blogger : Kehidupan Sementara.

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt.


Ada satu ketika, saya asyik mengintai inbox emel, menanti-nanti jawapan seseorang.Menjeling "chatbox" blog sendiri, dan masih menanti jawapan yang saya tunggu.Juga ternanti-nanti jika seseorang itu memberi mesej yang penuh makna buat saya. Wah! Sindrom apakah ini..hehe :-P

Isy jangan sangka yang bukan-bukan tau, sebenarnya saya menanti masa dan ketika untuk berjumpa blogger , Kehidupan Sementara, saya panggil dia akak cun..:-) (Jangan marah ye kak hehe..)

5 April 2012, di tengahari yang terik,menjadi titik pertemuan kami.Sampai mata kami menjadi sepet-sepet menahan teriknya.Tapi memang tersengih la masing-masing.Seolah macam lama tak berjumpa, padahal baru kali pertama berjumpa.:-) Sebelum tu, sempat lagi akak cun ni kenakan saya melalui panggilan telefon tentang tawaran kerja di Putrajaya..huhu..

Seronok rupanya berjumpa rakan maya ni, apatah lagi sering bertukar pendapat tentang kehidupan, cabaran yang ada.Ada rasa motivasi dalam diri..Terima kasih banyak-banyak ye kak..:-)

Gambar?hehe biar menjadi tatapan saya aje..sebab sepet matanya menahan panas hehe..

Semoga pertemuan kami akan sentiasa diberkatiNya ameen!


3 comments:

izfanora said...

wah, seronoknya. izfa pun selalu impikan nk jumpa yati. :) lebih2 lg bila nk berkahwin nie.. mcm2 nk tny..

Hayati A.G said...

hehe..tulah tggu turn nak jumpa izfa pulak nanti..klu yati singgah area rumah izfa boleh jumpa..klu izfa sggah kuantan..roger2 tau..:-)

nak tanya boleh je nanti emel nus_haa@yahoo.com..pastu kita contact ek..:-)

tumpang bahagia bila kawan nak berbahagia niey..senyum meleret tau...hehe

cun09 said...

salam adik akak ^___~

malu pun ada...berdebar pun ada...cam nk jupe pak we laakkss...terkejut pun ada...ALHAMDULILLAH bersua juge kita di alam realiti...

maaf masa yg begitu singkat n tak bagi apa2 buah tangan...

insyaALLAH moge jupe lagi...

**suka baca tentang "the light of my life" kekadang buat akak berfikir...jazakallah...**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...