Thursday, May 24, 2012

Another Satin Rose Ribbon

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

Another project by me! Rose Ribbon Brooch Edition..:-) Sebelum ini, saya ada buat tetapi untuk suka-suka sahaja.rujuk entri ini.

Tak sangka akan dpat tempahan sebanyak ini, selepas zauji promotekan rose ribbon ini sebagai cenderahati dan jualan karnival.Maka berhempas pulas kami (saya, zauji dan adik ipar) selama dua hari menghabiskan projek kali ini. Harga tertakluk atas material yang digunakan..:-)
Special and Limited Edition upon request:-)
 
Yang di atas ini sebagai special souvenier sempena Hari Guru baru-baru ini, untuk anak saudara.

My favour is blue..:-)

Yang ini pula, untuk jualan karnival.Pakai padan suai aje warna yang ada.hehe.

Colourful tak?

Ok.kalu ada yang berminat boleh la order kot hehe.just email me, humblehayati@gmail.com/nus_haa@yahoo.com untuk maklumat lanjut
Harga tertakluk kepada material yang digunakan.

Ok lah, guruh pun dah berbunyi, jadi kena tamatkan entri untuk hari ini sesegera mungkin.
Semoga jumpa lagi.:-)



3 comments:

izfanora said...

yati ! cantik sgt.... izfa sibuk cari tutorial nk wat utk wed.. tlg r bg cara2 nk wat.. huhu..

yati, bg lah alamat. teringin nk menjemput kamu dan zauji ke majlis izfa nanti..

Hayati A.G said...

izfa:

huhu..terima kasih izfa.
saje je try..ni pun ada org order lagi..nnti yati bg link tutorial tu, k.
alamat?dah bagi kat emel kan?menanti kad wangi dari tuan punya badan aje nih hehe :-P

Anonymous said...

Hurrah, that's what I was exploring for, what a data! existing here at this blog, thanks admin of this web site.

my site - http://iphonemalaysia.com.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...