Thursday, August 15, 2013

Aidilfitri 2013

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

Salam Aidilfitri semua.
Semoga amalan-amalan di bulan Ramadhan dikekalkan sehingga sekarang..
Raikan syawal dengan kemenangan dan istiqamah kita.
Huhu Rindu Ramadhan....

Meriah walaupun kami adik beradik je yang ada..:-)
Gambar-gambar ni ambil dari FB/IG adik-adik.Rajin diaorang nak edit-edit gambar.Kakaknya pun cilok je.Sekadar mengabadikan kenangan Aidilfitri di sini.Aci tak?

Seronok juga beraya kali ini, sebab ahun lepas kan berpantang.Jadi tahun ni dapat bakar sate, rebus ketupat ,rendang daging kerbau, solat raya dengan Aina sekali di Masjid Tanjung Api..Ada juga rasa duduk di kampung (walaupun tak balik kampung tahun ni) sambil rasa angin pagi di pantai hehe.Terima kasih semua sebab sudi melayan permintaan hoho :-P



Bermulanya Syawal, bermula juga perjuangan kita untuk terus menjadi hambaNya yang bertaqwa.Bukan sekadar di bulan Ramadhan sahaja tau.


3 comments:

cun09 said...

salam my sis

esok adalah harapan, sekarang adalah kenyataan, kemarin adalah kenangan,yang tak luput dari khilaf dan kesalahan ...ketika tangan tak mampu berjabat,kaki tak dapat melangkah, hanya hati yang mampu berbisik...Taqobbal allahu minna wa minkum...salam aidilfitri...

** moge sihat ^_~ **

Hisyam Muhibah said...

itu bukan ke aizudin?

humble.yat said...

En HM:
A ah Aizuddin..adik bongsu sy..
oh lupa plak en Hm kat KIPSAS..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...