6/8/23

.Mission Impossible & Accomplished.

BY humble.yat IN No comments

Bismillahirahmanirrahim.. 

Assalamualaikum wbt.

Masih ingat entry FAILED?

Sambungannya Alhamdulilah tak sangka akhirnya kes itu selesai dengan kos asal. Beberapa kali surat rayuan saya kemukakan. Doa pada setiap hari, inform boss berkenaan status kes tersebut , meluahkan rasa sedih pada rakan sepejabat dan berkongsi cara menyelesaikannya dan minta mereka doakan.

Bila dikenang balik, memang rasa tersungkur nak habiskan file tu. Nak-nak pelbagai ujian yang hadir menguji kami bermula 2023. Yang pentingkan teruskan langkah walau berat. Percaya Allah itu sentiasa ada.

Alhamdulilah. Rasanya tahun ni saya boleh mula bertenang dan fokus pada fail baru memandangkan fail fail lama yang penuh lagenda selesai, nak nak yang terlibat dalam tempoh PKP.

Tau tak, diari dan kalendar bermula 2019- 2022, dengan notis penutupan premis, permohonan permit rentas daerah, notis kuarantin memang saya masih simpan sebab terlalu banyak perkara yang berlaku. Ternyata rekod diari yang diconteng cakar ayam itu akhirnya ada gunanya bila buat permohonan, kronologi kes.

Alhamdulillah ala kulli hal.

Semoga urusan-urusan fail saya selepas ini dipermudahkan urusan dalam era yang penuh mencabar. Doakan ye. 



Since 2008 till 2023 in legal practising. Tetiba dapat "Anugerah Lawyer Sabar Itu Indah" dari firma.  Pandai sangat masing masing letak nama award tu. huhu. 


0 inspirasi naluri :-):