6/10/15

Meh Beraktiviti Dengan Kasut Sukan New Balance

BY humble.yat IN 1 comment

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt.

View Taman Gelora ,Kuantan

Dalam kesibukan saya hendak jaga pemakanan bagi mengurangkan berat badan dan gaya hidup yang sihat, jangan lupa bersukan pula ye. Biasa kalau di Kuantan ni, kami sekeluarga suka berjogging dan beraktiviti di Taman Gelora Kuantan. Sebab aktiviti aerobik dan taichi yang paling menarik ada di Taman Gelora tu. Masa tu lah baru kelam kabut nak mencari kasut sukan kan? 

Antara pilihan kasut sukan pilihan kami sekeluarga adalah kasut sukan New Balance.  Serius kasut ni memang selesa sangat. Berbaloi baloi dengan aktiviti yang dilakukan. Ciri-ciri yang saya cari pada kasut sukan biasanya ia selesa dan comfy dengan aktiviti. Warna pun saya ambil kira juga..:-P

Sekarang ni dah banyak rekaan  kasut sukan New Balance yang cantik-cantik. Memang rambang mata memilihnya.Bagi penggemar aktiviti lasak dan bersukan, pasti rasa berbaloi menggunakan kasut ni kan?


Antara warna favourite saya..;-)
Sebenarnya jenama New Balance bukanlah sebuah jenama yang asing di kalangan rakyat Malaysia. jenama sukan ini sudah lama bertapak dan mempunyai penggemar yang tersendiri. New Balance juga merupakan jenama sukan yang setanding dengan jenama-jenama sukan gergasi seperti Nike dan Adidas. 

Dan apa yang menarik mengenai New Balance, koleksi kasut sukan yang ditawarkan adalah versatile dan boleh dipakai untuk apa jua kegunaan seperti berikut.Kadang kadang saya padankan aje kasut sukan dengan jubah atau baju kurung kalau ia melibatkan aktiviti lasak.Yang penting selesa dan tak sakit kaki kemudian hari .Rekaan kasut sukan New Balance. yang versatile membolehkan kita mudah untuk memadankan ia dengan apa jua jenis pakaian.

Masa ni berjalan berjalan di Pantai Batu Hitam.

Selain tu , boleh juga dipakai untuk ke kelas, ke shopping mall, atau pun keluar bersiar-siar bersama rakan-rakan dan keluarga di hujung minggu, sepasang kasut New Balance adalah pilihan yang sesuai untuk anda. Maklumlah shopping mall sekarang boleh tahan luasnya kan?Salah pilih kasut, mahu sakit kaki berjalan.

Lagi-lagi kalau nak bercuti dan mahukan perjalanan yang lebih selesa,New Balance amat mementingkan keselesaan para pelanggan dan menawarkan reka bentuk tapak kasut yang amat fleksible untuk pemakaian seharian.

Dan jika kawan kawan inginkan prestasi sukan yang baik, kasut sukan New Balance adalah kasut yang paling sesuai untuk  pilihan yang tepat.

Selamat bersukan.Jom jaga kesihatan dan ringankan badan dengan beraktiviti . Sekrang dah banyak jenis aktiviti kita boleh buat walaupun dalam kesibukan yang ada.Eh gym pun selalu buka pada waktu malam tau.Apa salahnya pilih kasut sukan New Balance kan? 


1 inspirasi naluri :-):

Sidratul Muntaha said...

sama - sama dan berterusan istiqamah