Friday, April 22, 2011

Just Step in In New Awesome Pudu :-)


Wah, saya dah pijak kaki di Puduraya pada hari ketiga ia dibuka, untuk melihat suasana baru yang digembar gemburkan. Subhanallah!Memang sangat cantik dan canggih.

Jika dulu tingkat satu ada kaunter tiket, kini semuanya beralih ke tingkat tiga.Berkarpet lagi!Tingkat dua masih kosong lagi, mungkin akan ada kedai-kedai makan dan kedai kecil di situ. Dan tingkat satu adalah ruang menunggu.Banyak pula tempat duduk yang selesa dengan air cond yang sejuk.Mungkin nanti semua akan menunggu dan setia dengan baju sejuk yang tebal :-)


Tempat menunggu yang menuju ke tangga platform bas
Macam jakun pula kami ke situ, tak tahu nak ke mana, nasib baik ada ramai pegawai yang menunjuk arah yang hendak dituju, dan jalan keluar.Kalau tak, boleh sesat di situ.

Yang penting saya dan Kak Nor tak melepaskan peluang untuk bergambar di Pudu pada hari ketiga dibuka.Segar dari ladang kan?Kami sebenarnya ada tugasan luar di sini.:-)Nampak muka penat kami kan?

Wah beg saya pun mahu bergambar juga atas kerusi baru tu:-P
Nota:
Saya pernah bertemu dengan seorang gadis bawah umur yang mengandung anak luar nikah di surau Pudu dan sedang lari dari gereja .Mereka sangat-sangat memerlukan bantuan kita sebagai orang Islam.Believe me!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...