Friday, April 29, 2011

Hanya Teringin..

Saya pun tak ingat hari apa, cuma yang penting saya cuma teringin makan sesuatu yang dah lama saya tak makan.Puas juga merayu pada emak, "Bagilah akak lepaskan angin akak kejap je, teringin sangat nak ABC campur Bihun Sup kat situ jugak..". Mak pun pelik, tapi dia hanya menurut saja kata saya.Hehe. Terima Kasih emak..:-)Tesangat-sangat teringin walaupun tak habis :-)


Balik dari bandar dari membeli barang, tiba waktu Zuhur, dan Masjid tedekat adalah Masjid Negeri, tetapi saya tak ke situ, mahu mencari masjid di tepi pantai juga, melepaskan tekanan kerja yang ada.Angin-angin pantai yang berhembus sepoi-sepoi bahasa itu juga yang mendamaikan hati saya dan membuat saya tersenyum.:-)

Lama juga saya beriktikaf di situ.Adik dan emak, hanya tunggu di kereta selepas selesai menunaikan kewajipan fardhu itu.Mendengarkan lagu-lagu kegemaran mereka sehingga habis bateri MP3.Lama juga. Memang saya sengaja.

Mungkin saya perlu mengambil cuti agaknya.T.T

Seorang kawan saya demam, dan dia juga ke pantai melepaskan keinginannya.MMS pada saya gambar panatai yang dia pergi.Terkejut juga saya, tengah demam-demam pun ke pantai.Pantai dan angin laut memang ada daya tarikannya sendiri kan?

Malam tadi, ibunda tercinta mengenang kembali, hadiah lahirnya pada tahun lepas bercuti di hotel yang betul-betul mengadap laut, sangat seronok lihat dia gembira.Kali pertama saya membawanya bercuti pada hari lahirnya.Tapi tahun ini apa pula ya rancangan saya..Masih berfikir yang "unexpected" untuknya:-).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...