Friday, September 23, 2011

Strike , Spare & Split For One Ukhuwah

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.


Lama betul tak lepas gian main bowling di Megamall, Kuantan. Nak-nak bila raya ni berat badan pun meningkat, kena keluarkan peluh sikit.Tengok gambar pun pipi dah membulat.

Layan Mash Potatoes dulu.:-)
Tapi kali ini, saya bermain dengan adik adik saya dan adik-adik ipar (Macam tak percaya je dah beripar duai rupanya.:-P), Ibunda tercinta pun datang juga melihat keletah keletah kami yang nakal ni bermain bowling.Bila lagi kami nak berkumpul macam ni Walaupun terkejar-kejar denag kenduri, rumah terbuka, akhirnya dapat juga kami luangkan masa bersama-sama. Bukan kisah dapat "strike" bowling ataupun tak.Yang penting kami semua menikmati masa kualiti kami sekeluarga.

Happy tetap happy..:-)
 Sambil menunggu giliran, senyum senyum dulu, borak-borak dulu.

 
 

Aksi-aksi yang tak profesional dari kami :-P,Akhirnya Izham berjaya yang mengumpul mata tertinggi,beza satu mata dengan saya.Agak-agak saya tempat ke berapa yerk:-P

Nota Naluri:
Teringat saya pada Pertandingan Bowling Terbuka bersama kawan-kawan sepengajian shariah, pasukan kami meraih tempat kedua walaupun kali pertama kali bermain.:-P.Alhmdulilah rezeki kami..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...