12/12/11

Sutera Kasih & Kau Terhebat

BY humble.yat IN 1 comment

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt.

Saya tahu lagu ini dah lama, tapi setiap kali mp3 lagu ini dimainkan di komputer saya, di audio kereta saya, saya suka mengulanginya banyak kali.Tak pernah jemu pun.


Jom kita dengar dan hayati yerk:-) Tanda ombak rindu kita kepadaNYA...

Dan satu lagu lagi. Kau Terhebat (s.a.w).



Senyumanmu yang terindah
Dalam jiwamu kepastian
Tutur bicara penuh cinta
Gapai impian yang nyata

Segenap ruang di angkasa
Kau bintang menyinar
Dalam berjuta yang terlihat
Dikau terhebat

Lembut wajahmu penuh damai
Keikhlasanmu yang terpancar
Tampak gayamu sederhana
Peribadi mempesona

Walau ombak bergelora mencabar
Tidak karam layarmu dilautan
Walau perit dugaan dan ujian
Keazaman dan semangat berkobar

Aku rasa malu padamu
Terus aku menyanjungimu

Dalam dirimu hanya satu
Dia segalanya
Tautan rindu ku padamu

Dikau terhebat
Dikau terhebat
Dikau terhebat

Saje je nak share lagu, lama betul tak share lagu-lagu kesukaan saya..:-)
Semoga ianya terus menjadi inspirasi dalam setiap detik kehidupan kita...


1 inspirasi naluri :-):

All about a journal said...

thanks for sharing..dah download untuk didengari...^__^