12/1/11

Edisi Ucapan Selamat Pengantin Baru "Berjemaah"..

BY humble.yat IN No comments

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

Kain songket halus tenunan
Dibawa orang masuk ke kota
Sudah bertemu dengan pasangan
Laksana cincin dengan permata
(sumber : zurinah hassan


Yusry & Enieza (9.10.2011)
Kedua-dua pengantin di atas kawan-kawan saya, saya hanya dapat tahu hubungan mereka malam sebelum saya diakadnikahkan.Pening kami satu keluarga memikirkan kaitannya.P engantin Perempuan, kawan baik adik , Pengantin lelaki adalah rakan sekolah saya. Apa-apa pun tahniah, selamat pengantin baru buat Yusry dan Ja.Selamat menimang cahaya mata juga Insha Allah.:-)

Ana & Syahril (15.10.2011)
 Buat Ana dan Shahril, Selamat pengantin Baru juga..Alhamdulilah, seorang sahabat saya lagi dijabkabulkan.

Wani & Suaminya (11.11.11)

Cik Wani pun dah jadi  Puan Wani.Ha, yang ni kawan satu asrama di sekolah, kawan minum kopi ngan cicah biskut "mayat "..:-) Selamat Pengantin Baru Wani..:-)Barakallah

Khalida & Alif (17.11.2011)

Akhirnya, Khalida dan Alif, kira pangkat saudaralah kot, susah juga nak diceritakan, tetapi memang rapat dengan keluarganya..Selamat Pengantin Baru.Suka bajunya, hampir memilih "style" yang ini dahulu, tapi adik-adik saya kurang setuju..:-) But its ok..yang penting semuanya berjalan lancar..Ameen..

"Sesiapa yang berkahwin ia telah menyempurnakan separuh dari agamanya, maka bertakwalah ia pada separuh yang lain"

Nota : Terima kasih zauji sebab sudi temankan ke walimah-walimah di atas..:-)

Sumber gambar : Facebook dan Digicam Sendiri..


0 inspirasi naluri :-):