Thursday, December 1, 2011

Edisi Ucapan Selamat Pengantin Baru "Berjemaah"..

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

Kain songket halus tenunan
Dibawa orang masuk ke kota
Sudah bertemu dengan pasangan
Laksana cincin dengan permata
(sumber : zurinah hassan


Yusry & Enieza (9.10.2011)
Kedua-dua pengantin di atas kawan-kawan saya, saya hanya dapat tahu hubungan mereka malam sebelum saya diakadnikahkan.Pening kami satu keluarga memikirkan kaitannya.P engantin Perempuan, kawan baik adik , Pengantin lelaki adalah rakan sekolah saya. Apa-apa pun tahniah, selamat pengantin baru buat Yusry dan Ja.Selamat menimang cahaya mata juga Insha Allah.:-)

Ana & Syahril (15.10.2011)
 Buat Ana dan Shahril, Selamat pengantin Baru juga..Alhamdulilah, seorang sahabat saya lagi dijabkabulkan.

Wani & Suaminya (11.11.11)

Cik Wani pun dah jadi  Puan Wani.Ha, yang ni kawan satu asrama di sekolah, kawan minum kopi ngan cicah biskut "mayat "..:-) Selamat Pengantin Baru Wani..:-)Barakallah

Khalida & Alif (17.11.2011)

Akhirnya, Khalida dan Alif, kira pangkat saudaralah kot, susah juga nak diceritakan, tetapi memang rapat dengan keluarganya..Selamat Pengantin Baru.Suka bajunya, hampir memilih "style" yang ini dahulu, tapi adik-adik saya kurang setuju..:-) But its ok..yang penting semuanya berjalan lancar..Ameen..

"Sesiapa yang berkahwin ia telah menyempurnakan separuh dari agamanya, maka bertakwalah ia pada separuh yang lain"

Nota : Terima kasih zauji sebab sudi temankan ke walimah-walimah di atas..:-)

Sumber gambar : Facebook dan Digicam Sendiri..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...