2/3/12

Emergency :Mohon Doa Rakan-Rakan

BY humble.yat IN 4 comments

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

Sumber:Google

Saya memohon doa rakan-rakan buat ;
Rakan pejabat saya, Kak Ita, yang telah ditahan di Wad ICUdi Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan atas jangkitan virus dalam paru-parunya sejak petang semalam, sedang mengandungkan anak kembar dalam 5 bulan lebih.Insha Allah, tengahari ini, saya akan menziarahinya bersama-sama rakan pejabat.

Ayah sahabat baik saya , Mahirah, dimasukkan ICU di Pontian, Johor,angin ahmar sampai separuh otak belah kiri.Doktor tak berani menjanjikan apa-apa dan keadaannya tak berapa baik sehingga hari ini.

Dan akhir sekali, sepupu saya, Baihaqie, yang disyaki demam denggi.

Semoga keadaan mereka bertambah baik.Ameen!

Nota : Minggu lepas, seorang lagi sepupu saya (masih kecil) ditahan di ICU akibat lelah.Alhamdulilah, sudah keluar wad.

4 inspirasi naluri :-):

cun09 said...

salam...

semoga sihat dan dipermudahkan oleh ALLAH

Addien said...

syafakillah..moga cepat sembuh...

salam ukhuwwah dari laman WADi, jemput menimba dan sebarkan ilmu dari qalam kibarul ulama' di WADi, moga bermanfaat, dan menimba ilmu baru untuk anda, insyaAllah :)

jemput memberi komentar atas entri WADi

Addien said...

syafakillah..moga cepat sembuh...

salam ukhuwwah dari laman WADi, jemput menimba dan sebarkan ilmu dari qalam kibarul ulama' di WADi, moga bermanfaat, dan menimba ilmu baru untuk anda, insyaAllah :)

jemput memberi komentar atas entri WADi

suri said...

semoha cepat sembuh dn bykkan doa2 sllu...

skrg dh ok ke humb?