Tuesday, February 5, 2013

Idea: "Baby Bib"

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt.

Memang nampak ekslusif!suka!
Saya mengimpikan "baby bib" yang ekslusif or buatan tangan.Semuanya untuk Aina, sempena enam bulan Jumaat ini, Insha Allah. Mungkin masih sempat buat lagi, setakat ini baru ada dua "baby bib", rasa tamak nak beli lagi bib comel-comel, tapi...nasib baik ibunda tercinta tahan dulu, katanya " kat rumah ada banyak kain reja, buat sendiri pun boleh, bukannya susah pun.."...Betul juga tu, sambil menduga kekreatifan diri sendiri.:-P

Jom cuci mata tengok bib comel-comel...

Comelnya mata-mata tu!
seni quilt dalam baby bib!

corak huruf pun comel jugak..:-)


Ruffle Bib pulak..:-)sweet!

Cerianya!

belum makan pun dah tersenyum hehe..

Ok saja nak cuci mata tengok gambar comel sekali sekala.huhu..

Segala gambar-gambar credit to google.:-)
 
Nota Naluri:
Tengah pilih menu untuk Aina Syafiyah, agaknya-agaknya sangai je beras nanti jadikan bubur, kata anak Malaysia kan:-P



1 comment:

izfanora said...

comelnya yati.. geram tgk.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...