Sunday, October 30, 2016

Walimah Sepupu :Maryam, Fatihah & Aishah

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt

Alhamdulilah, dalam tahun ini, banyak meraikan sepupu menjadi pengantin baru.Bila sepupu kahwin ni, memang meriah la sebab dapat jumpa saudara mara yang jarang nak berjumpa.Boleh jadi perhimpunan terbesar tau.Memang seronok lah.Antara sebab saya suka saudara mara kahwin, boleh jumpa hampir kesemuanya disebalik kesibukan yang ada.Walaubagaimanapun, ada juga kenduri yang tak dapat saya nak pergi , sebab tengah berpantang.So, save gambar mereka siap-siap, untuk diabadikan di sini.Kot kot terjumpa di tengah jalan, takdelah tak kenal ahli keluarga baru kan. Kot kot ada pembaca ni saudara tanpa sedar, hehe seronok juga tu jejak kasih.

Jom raikan pengantin dalam entri kali ini.


1.Maryam & Ikrar



Majlis Akad Nikah
Majlis Perkahwinan

Majlis Sambut Menantu Di Terengganu
Majlis perkahwinan dilangsungkan Hotel Puri Pujangga UKM,Bangi. Alhamdulilah semuanya berjalan lancar.Tahniah buat Maryam dan Ikrar,orang Terengganu. Semoga bahagia ke syurga hendaknya.Kedua dua mempelai merupakan pegawai farmasi,Cinta farmasi la kot hehe.Apa pun barakallah Maryam.Kak Yati mendoakan Yam dan Ikrar akan bersama sama melalui bahtera perkahwinan sehingga ke syurga

2. Fatihah & Pasangannya

AKAD NIKAH



Tahniah juga buat Fatihah dan suami , akhirnya bersatu dalam satu ikatan perkahwinan,Fatihah ni pangkat dua pupu, tapi rapat macam sepupu juga.Dia junior saya juga di AIKOL,UIAM dulu.Tapi saya dah grad masa dia masuk main camp.Masih teringat lagi, Fatihah juga meraikan hari konvokesyen saya.terima kasih tau.Samapai sekarang pun Kak Yati ingat lagi.Sangat sangat menghargai.Sekarang dah berkhidmat di Petronas dah. Suami dia tu rakan sekerja dia.Alhamdulilah, bertemu juga jodohnya.Tahniah ye Fatihah, bakal mom to be !;-)

3. Aisyah



Aisyah, si cantik manis ala-ala "Fathia"ni pangkat dua pupu kami. Orang Mentakab.Masa kecil-kecil dulu, kalau balik kampung, sibuk main dengan adik beradik dia.Nenek dia,kamipanggil Tok Su, dan rumah dia sebelah rumah To' mek kami. Memang wajib beraya rumah dia lah kiranya .Ramai tau adik beradik Aisyah ni.Alhamdulilah sudah selamat dijabkabulkan dan majlis berjalan lancar.Semoga berbahagia hingga ke syurga ye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...