6/23/11

Tahniah: Mas & Wanie

BY humble.yat IN , 1 comment

Tahniah buat rakan-rakan sekolah saya, Maswati & Wani yang telah melangsungkan perkahwinan mereka masing-masing pada 30hb April 2011 dan 11hb June 2011, Alhamdulilah!

Bahagian yang paling seronok apabila bertemu sahabat-sahabat yang lain, kakak-kakak senior yang sama-sama nakal ketika kami di asrama dahulu.Hehe..:-P.Itu  bahagian yang paling menarik jika ke kenduri.Silap gaya boleh bertemu saudara baru pula di situ.Siapa yang akan menyangka di sebalik kemeriahan sesebuah majlis perkahwinan.Bukan sekadar meraikan, tetapi kita juga diraikan dengan tautan ukhuwah yang berpanjangan kan?Insha Allah.

~Mas & Halim -30hb April 2011~

~Hadiah kami kepada Mas & Halim~
Yang ini bukan karya kreatif saya tau.Tapi hasil tangan kawan baik saya , Noor, kawan seasrama yang suka membuli saya yang kecil ni.(Jangan marah saya, Noor, gurau je tau hehe) Dia pun ada blog juga khas mengenai kucingnya, Baby & Geppy.Siapa-siapa yang sukakan kucing boleh nya ke blognya yerk, BABY GEPPY.

Kawan sekolah @ Saudara , Raudhah.

Yang ni pula, kawan saya Raudhah, lama betul tak berjumpa dengannya.Tup-tup di sini kami bertemu muka. Kami juga bersaudara, tak sangka, saya hanya tahu kami bersaudara jauh ketika di sekolah menengah apabila menghadiri kenduri kahwin makcik saudara sebelah ayah.Seronok tau jumpa saudara baru ni.Memanjangkan silaturahim.:-) Still keep in touch k.Ambil gambar pun mana yang sempat je, sebab masing-masing dah sibuk dengan ank yang kecil.Teruja punya pasal, kami tetap bergambar juga tanda kenangan.Aci tak?

Alf Mabruk Wani- 11hb June 2011

Tahniah juga buat Wani dan Zauj. Semoga kalian juga dilimpahi rahmat dan kasih sayangNya.Ameen. Maaf sangat tidak dapat menghadiri majlis kalian atas sebab-sebab yang tidak dielakkan. Jadi harap entri dan doa  akan jadi pengganti diri yerk.

1 inspirasi naluri :-):

Unknown said...

ingatkan tuan blog ni yang kawin.. hehe

sorry.. kena tag kat sini.. hehe IDEA adalah persiapan terpenting