3/31/12

Al Quran Edisi Wanita

BY humble.yat IN 3 comments

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

 Wah comelnya Quran berwarna pink.Siapa yang suka pink dan cintakan Al Quran, bolehlah jadikan ia sebagai koleksi.Sesuai jugak untuk hadiahkan kepada kawan dan sebagai hantaran.



"Sempena Sambutan Hari Wanita Kebangsaan, Young Khalifah kini menjual Al-Quran yang dikemaskini sesuai utk wanita. PRE-ORDER sahaja dan hanya buat masa yang sangat terhad. Penghantaran akan dibuat insyaAllah pada 20 Mac. Sesuai utk dijadikan hadiah, hantaran dan sebagainya.. Tapi yang paling penting membacanya". 

-Pesanan Young Khalifah-


Mahu menyimpan duit untuk hadiahkan Al Quran dan pen digital buat ibunda tersayang andai ada rezeki..Tunggu ye mak..


Hantaran Perkahwinan buat suami







Yang ni pula Al Quran Miracle The Reference, hantaran buat suami, order online aje, setelah membuat perbandingan di kedai buku..Sampai dalam masa sehari.Ketika Al Quran ini dipos, staf  kurier  pun agak berhati hati membawa bungkusan ini, kerana atas bungkusan itu sudah tertulis "Al-Quran".

Siapa yang berminat , boleh beli di sini,  http://www.quransyamil.com  -En Wan Saifuddin.Perkhidmatannya pun bagus.Sangat memuaskan.MAklumat lanjut pun ada di situ.

Pada mulanya mahu mencari Tafsir Per Kata, tapi entah kenapa staf di kedai buku itu mempromosikan Al Quran Miracle The Reference, katanya ketika itu, yang itu lagi bagus.:-)dan saya pun terbuka hati untuk membelinya, tetapi secara online dengan harga yang lebih murah..:-)

Tafsir Quran Per Kata yang tinggal kenangan.
"Bacalah dengan Nama Tuhanmu.."






3 inspirasi naluri :-):

ieza ashaari said...

yati, izfa berminat r al-quran pink tue..

humble.yat said...

izfa:
sweet kan warna pink..rasa cam nak peluk2 je buat tidur...:-)

alya zabidin said...

as-salam..saye brminat la dgn quran2 ni..how nk order ye?