6/12/12

Selamat Pengantin Baru Semua!

BY humble.yat IN No comments

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum wbt.

Musim cuti sekolah dah habis, begitu juga majlis perkahwinan yang sinonim dengan cuti sekolah.Apa apa pun, saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru buat semua kawan-kawan saya yang jauh di mata dan terutama residen utara..Semoga kalian kekal bahagia hingga ke syurga.
Sakinah & Suami 02.06.2011. Alor Setar, Kedah
 
Buat Siti Sakinah, sahabat kamceng di UIAM.Susah senang kami kongsi bersama tau.Alhamdulilah, Bahagia melihat kawan bahagia juga .Selamat menempuh alam rumahtangga (Dapat tak hadiah saya, Kinah? :-p)
Siti Aminah & Suami 02.06.2011 , Perak.
 Buat Siti Aminah dan Suami.Selamat Pengantin Baru Juga.Maaf tak dapat hadir, Hanya doa yang dihulurkan, Semoga Kekal bahagia dunia akhirat ye Minah.:-)

Asz & Muaz 03.06.2011 Pekan,Pahang.
Akhirnya, Majlis yang kami tunggu, buat kedua-dua mempelai yang bertemu kasih di pejabat kami, Asz & Muaz . Alhamdulilah , semoga semuanya berjalan lancar.Yang penting kena sentiasa gembira ..:-) Maaf tak dapat hadir majlis di Jerantut, hanya mampu sampai di Pekan sahaja.:-)

Sumber gambar: Facebook..

Nota Naluri: Alhamdulillah usia perkahwinan kami jugak sudah menginjak satu tahun.Semoga kasih kami tetap utuh dunia akhirat.Ameen!

0 inspirasi naluri :-):