Friday, September 4, 2015

Blog : Blogspot.my?

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt.

Pagi pagi buka blog, tengok url dah berubah..dari "...com " kepada "...my"?

Memang macam tu yek?



Kot-kot ada "sesuatu" ke?hehe

Apa-apa pun, salam Jumaat buat semua.

Target hari ni settlekan tiga perjanjian...Harap selesai cepat, sebab ada banyak kes baru yang tiba.

Doakan dipermudahkan yek.

4 comments:

ieza ashaari said...

ramai yang tanya semalam kat fb. tp za pny alhamdulillah, ok je dot com.

NabilaHasyim said...

Haa, perasan jgk dh tukar .my..
Tp tgok xda masalah, OK la kot.
Mgkin blogger nk bezakan ikut negara kot, hee..

Aty_Fared said...

eeahh ha ah lah..saya pon baru perasan ni... tapi baru2 ni..ada reader kerajaan kata tak ley bukak blogspot yang tak de .my.. tak tau lah..kate kene block..hurrmm.. ada kaitan lah kot..

humble.yat said...

ieza:oh yeke sy yg lambat tahu plak hehe,,berdebar jugak..kot kot org hack..syg kat sntri blog..kenangan tu T.T

nabilahasyim : tulah bila cek sume blog jd mcm tu ,lega sikit rasanya..

aty fared: ooh ye ke..mungkin rentetan dari situ kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...