Sunday, December 19, 2010

Sarapan Pagi Bersama Nuur Cafe..:-)

Assalamualaikum semua,

Semangat pagi dari iluvislam.com;-)
  
Rasanya ramai yang tahu betapa pentingnya sarapan . Walau tak sempat macam mana pun, kita harus mengalas perut supaya dapat membekalkan tenaga untuk memulakan hari-hari kita.Tak kisahlah makanan apa sekalipun tapi jangalah ambil menu yang berat ye..ambil menu yang hanya untuk mengalas perut sahaja.

Salah satu kegemaran "breakfast" saya!Nuur Cafe, satu keluaran dari pakcik sepupu saya, Ustaz Mokhtar Senik. Best juga, sebab rasa tak rasa kafein sekuat nescafe.Tak percaya cubalah ye.Kalau ada stok, memang yang ini saya capai dulu.:-)


Produk ini pun baru lagi keluar di pasaran, saya pun ambil produk ini, bila menziarahi rumah dia atau berjumpa di kampung halaman.Produk yang berasaskan makanan sunnah habbatus sauda, kurma , kismis, zaitun dan buah tin..


Sengaja saya letakkan gambar-gambar rakan seperjuangan di universiti membuat pembakar semangat dan inspirasi diri untuk terus menjadi yang terbaik.Amin...

Poster Nuur Cafe dan anak-anak dia;-)

Jadi bila dah sarapan, kita pun jadi senang hati untuk melaksanakan amanah-amanah yang diberikan.

5 comments:

KeCiK said...

"Produk ini pun baru lagi keluar di pasaran, saya pun ambil produk ini, bila menziarahi rumah dia atau berjumpa di kampung halaman"

Oo0o..mencopet! free lah ni?

Errr kak..buah tin tu apa? Curious.

humbleyat said...

yeay, org bagi sample kita ambil..rezeki jgn ditolak..
yp lepas tu kena beli lakan, kena bagi sokongan:-)

buah tin tu byk khasiatnya
buah yang tidak berbiji:-)

Hisyam Muhibah said...

belum jumpa lagi, dah jumpa nanti insyaAllah mahu cuba

suri said...

hum..
best jer tapi suri tak blh amik jenis cafen sebab blh pening kepala huu..

apa yg penting sarapan tu penting..klu miss kita nak buat kerja kat pjbat cam lemau jer heee

humbleyat said...

Hisyam Muhibah:
cuba jgn tak cuba en. Hisyam..:-)

suri:
suri, yg ni sy dah rasa, mmg xde kaein sgt, berbeza denga nescafe..maybe boleh cuba kan?:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...