Sunday, March 13, 2011

Rindu!


Wah rupanya dah nak masuk dua bulan berpisah dengan adik kesayangan, Idah setelah dia ke Sabah sejak Februari lalu. Panggilan telefon tidak cukup rasanya nak melepaskan rindu, jadi kami ber"skype".Hilang rindu kat dia..hehe..tersengih memanjang kami depan PC.

Webcam inilah yang menjadi penghubung kami plus Streamyx.Comel kan.Warna biru lagi.Sangat Cool!


Nak letak gambar Idah yang dah snapshot semalam, tiba-tiba tak jumpa pula gambar tu disimpan dalam folder yang mana satu.Jadi, gambar ini lah yang menjadi pilihan saya.Serupa tak muka kami?kembar tak serupa kan?Nama pun sedarah sedaging .Hehe.

Thanks Idah, nanti kita ber"skype" lagi yerk!

Nota: Dah dapat pengganti spek yang patah..:-)Kali ini pilihan saya warna maroon.Sangat berbaloi!

"Air dicincang takkan putus"


2 comments:

nurzahidah said...

waa..hehe..rindu jugak umah..huk3..ade rezki jmpe nnti k..=)

humbleyat said...

aik..rindu kat rumah jr ke?akak?hehe
selamat merantau yek..:-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...