Monday, March 14, 2011

Tahniah: Mabruk Kak Izza & Abang Zaha..

Walaupun saya baru balik dari Rompin atas tugasan luar di hujung minggu, undangan perkahwinan rakan-rakan sejawatan tetap saya hadiri.Nasib baik sempat hadir dan sama-sama meraikan hari bahagia mereka.Alhamdulilah!Seronok tengok Kak Izza happy..:-)

Dulu, saya selalu pinjam "robe" Kak Izza, jika saya ada pendengaran kes di Mahkamah Tinggi secara terbuka.Dia juga tidak lokek memberi tunjuk ajar tentang kes pengambilan tanah dan pesaka.



Selamat Pengantin Baru Kak Izza, glad to see you..Cantik!Sampai sekarang saya masih tercari-cari rupa asalnya.Sangat berbeza dan anggun.

Cenderahati pun ringkas dan cantik jugak.Antara bait-baitnya, "Let This Be Our Destiny.To Love, To Live, To Begin Each New Day Together, To Share Our Lives Together. Thank You For Sharing Our Special Day"

Ahad pula saya ke majlis sambut menantu adik rakan sekerja, Kak Huda.Nanti saya bagi contoh  permohonan peguam syarie ye kak.Kita jumpa hari Isnin.Insha Allah.:-)



Nota: Akibat kenduri, sakit kepala makan daging gulai kawah 3X dalam 2 hari!Need To avoid this..T.T


2 comments:

Silent Reader :-) said...

Nota: Isi separuh je lain kali.. mesti penuh pinggan tu..:-).

humbleyat said...

Silent Reader:-):
nasi tu pun tak sampai separuh pun hu2..suku je..sbb dah penat sgt and tak larat nak makan T.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...