Friday, March 25, 2011

Kata-Kata Cinta Terucap Indah


 Dalam cuaca yang tidak menentu, pasti ramai yang demam dan tidak sihat. Jadi lagu ini mungkin untuk ditujukan khas buat mereka yang kurang sihat bagi muhasabah cinta-cinta kepada Allah s.w.t. Sangat menyentuh hati.Sebak!

Terima kasih juga atas keprihatinan sahabat-sahabat saya.Tak sangka dengan hanya berkongsi lagu ini "Facebook" membuatkan saya menerima panggilan dan sms-sms yang bertanyakan tentang kesihatan saya.Dan dari sini saya mula mengenali siapa sahabat saya di waktu sukar.Terima kasih semua.:-).

Saya buat pengakuan di sini, "Saya Sihat dan Tak Apa-Apa Ya" .Alhamdulillah, hanya sekadar merenung diri sahaja.Jangan risau ok?

"When I'm ill, it is He who cures me"

Note: 1000 thanks to Bro. Zaf for your concern.=)

2 comments:

Hisyam Muhibah said...

syafaki Llah

humbleyat said...

hisham: Syukran:-)jgn lupa hayati lagu tu yerk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...