Wednesday, July 27, 2011

Majlis Perkahwinan: Zulaikha & Adam


Alhamdulilah dan tahniah atas perkahwinan sepupu saya Ika dan suaminya Adam pada 23hb Julai 2011 di Kota Gelangi 1, Jerantut, Pahang.Terasa kemeriahannya dan kegembiraan si pengantin baru ni.Fuh Pejam celik pejam celik, mereka berkahwin cuma seminggu sebelum berpuasa.

Kita tengok gambar je yek..:-)

Banner 


Meja Makan Beradap


Meja makan keluarga pengantin lelaki
Ha, ni baru ada gambar pengantinnya.Mesti dah tak sabar nak tengok gambar pengantin kan. Jangan tipu yerk..:-)


Teringat pula cerita Adamaya.Tapi mereka berdua ni cinta "roadblock" semenjak Ika ni bersekolah lagi.Macam-macam kan?Kalau dah jodoh tak ke mana kan.


Bersama-sama sepupu dan pakcik yang berkesempatan hadir dan sempat join untuk ambil gambar.Cheese!

Selamat Pengantin baru buat Ika & Adam, semoga bahagia dunia akhirat.Insha Allah!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...