Thursday, July 21, 2011

Selamat Hari Lahir, Adikku Yang Zuhud :-)




20 July 2011.Selamat hari lahir Idah, satu-satunya adik saya yang bermata bundar. Yang lain mata sepet sikit kot.Semoga Idah dimurahkan rezeki (Nak-nak kerja di Kuantan kan..:-p). Yang penting bekerja lah di mana-mana pun, asalkan letakkan akak kat hati Idah tau.Cewah!

Maaf sangat entri hari lahir lambat sehari, yang penting akak dah nyanyikan lagu untuk Idah pagi semalam kan?Kan sedap suara akak.:-)


Ok. akak letak gambar Idah yang paling ayu k?Jangan marah yek.Ha, kalau nak tahu, adik saya seorang sangat komited, bertanggungjawab orangnya.Ok ada la bakat untuk menjadi ahli politik kot.Hehe.Insha Allah Ameen!

Idah ni sangat mengambil berat tentang ahli keluarganya.Terlalu ambil. berat.Setiap satu ditelitinya, baik dari cara kami berpakaian, pelajaran adik beradik kami. Asal merosot sedikit, bersedialah masing-masing dengan nasihatnya untuk memajukan diri dalam pelajaran dan akademik.Haa , macam  Menteri Pelajaran pula!

Oklah, tertaip lebih la pulak.Apa-apa pun akak sentiasakan yang terbaik untuk Idah tau, dalam setiap doa-doa akak.:-)

Nota: Terima kasih banyak-banyak Idah sebab sudi jadi Floor Manager akak yerk:-) Terbaek!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...