7/14/11

Kami & Winter Sonata Elektrik

BY humble.yat IN 2 comments

Winter Sonata Elektrik?Pandai-pandai je bagi nama yerk.Sebenarnya, saya dan rakan sepejabat akhirnya berkesempatan ke i-City walaupun tiba di Shah Alam dalam 12 tengah malam (masa tu status  bujang  lagi.eh lupa pulak, tunangan orang rupanya ) :-P. Nasib baik pergi dengani kawan-kawan perempuan.Dek  penangan disebabkan hajat-hajat mereka yang berkenaan, saya pun ikut sahajalah, takkan nak tinggal di hotel keseorangan kot.Tak sanggup!


Kebetulan saya di sini ada tugasan luar sebagai panel peguam PTPTN, di ibu kota.Orang kata sambil menyelam minum air kan? Jadi "menyelamlah" kami ke bandar I-city yang sering diperkatakan itu.Hmm Warna-warni, haba-haba elektrik pun terasa juga yerk..


Musim luruh di waktu malam.Teringat pokok getah kat rumah lama dulu, kalau tiba musim  daun-daun berguguran, tiap-tiap hari la membakar daun-daun kering dan membersihkan halaman rumah.Tambah-tambah pula asyik dengar biji buah getah meletup .Kutip dan kutip dapatlah satu guni, boleh main congkak:)


 Ops!gambar kami terpegun tengok winter sonata elektrik :-P Pandai tak berlakon?Dengan Yani (peguam pelatih). Kak Aja dan A'ai.


 Ok.Ok. Winter sonata elektrik kami dah difilemkan.:-P.Sah takde drama air mata.Tersenyum je semua kan?


Akhirnya, sekeping gambar kenangan buat memori dua gadis melayu berbaju kurung di I-City.:-)

 "Berjalan,bermusafirlah melihat kebesaran tuhan yang diciptakan untuk kita berfikir"



2 inspirasi naluri :-):

miss fiza said...

wau... berwinter karen... syoknyeeeeeee.. :)

humble.yat said...

syok, tapi maintain senyum depan kamera walaupun dah mengantuk sgt2 hehe