7/12/11

Selamat Hari Lahir Bonda!

BY humble.yat IN 2 comments


Selamat hari lahir mak, semoga murah rezeki, panjang umur , dikurniakan kesihatan dan semangat yang waja dalam membesarkan kami enam beradik.Pengorbanan memang tiada galang gantinya kan?Walaupun mak masih ada "secret admirer" tersendiri kan?hehe Gurau je mak..Jangan marah yerk..


Terima kasih banyak-banyak buat ibunda yang dikasihi, kerana telah membesarkan diri ini dengan tarbiyahnya tersendiri.Terima kasih juga kerana tetap waja ketika anaknya yang kecik molek ini di dalam kandungannya tetap setia berkunjung ke usrah dalam membentuk pemikiran diri.



Terima Kasih juga kerana  telah banyak berkorban, bersabar, berkongsi masalah, memahami bidang kerjaya  yang sering mendapat tentangan dari golongan tertentu dan tidak jemu memberi galakan dan doa yang berterusan. 

Jutaan terima kasih diucapkan atas sikap keprihatinan terhadap kami enam beradik dan budi mak akan tetap sentiasa dekat di hati kami yer.Nampak hati kami semua sering bersinar-sinar hehe..


Terima kasih banyak-banyak kerana sering tidak jemu mendengar ceritaku yang berulang kali tanpa bosan.Fuh!kalau nak dikutkan banyak lagi nak sebut.

Ok yang ni last.Janji.Janji:-P 
Sokongan ibunda tidak akan dilupakan sepanjang hayat  kerana beliaulah , saya dan adik-adik lain berjaya sehingga ke tahap ini.

Paling saya suka, bahasa-bahasa yang indah dituturkan oleh ibunda saya.Sangat telus dan terus ke hati walau hanya dengan beberapa perkataan sahaja.Itulah hebatnya nasihat ibu kan?

Ok lagu ini ditujukan khas untuk ibunda yang dikasihi, dengarkan yerk.


"Biar dimamah arus usia
Tidak pernah kenal derita
Bagai sungai kasih yang mengalir
Tiada penghentiannya, tak bertebing"

Nota:
Aduh teringat saya, ketika menghubungi adik tentang hari lahir ibu saya pada hari semalam.Katanya dengan selamba" Saja je malas nak wish mak lagi, tak nak bagi mak tua lagi.." HuHu..ade je idea budak-budak ni.


2 inspirasi naluri :-):

ieza ashaari said...

selamat hari lahir juga kepada mak kamu.. :)

sy dh tau admin laki ke perempuan.. hahaha..

humble.yat said...

terima kasih izfa..nnati sy sampaikan yerk..

p/s: mana tau?dah hati ke hati ke ..:p tapi sedih tetap sedih huhu