10/18/11

Eh Saya Masuk TV ke?:-P

BY humble.yat IN No comments

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum wbt.

Bertegur sapa dengan klien.
Katanya "Pakcik ada nampak Cik Yati...dalam Rancangan TV.."
Saya :"Eh mana ada saya masuk TV..Hmm..Jap!Jap!Rancangan apa yerk..Ke saya termasuk dalam TV?"
Klien: " Ada..Pakcik dan makcik beria bertekak kata Cik Yati dalam TV tu.."
Saya: "Ye ke?Eh Program apa tu?"
Klien: "Program bakti kalau tak silap"
Saya: "Haa, adik saya tu, dia ada buat program bakti, mungkin dia la tu, memang ada keluar dalam tv..."

Tersenyum juga saya bila jadi macam ni. Sebab saya pun tak sempat nak tengok program TV tu.Kalau dulu saya selalu berangan nak jadi macam ni. Tapi angan-angan aje la :-P




"Manusia mudah lupa apabila dipuji.Seharusnya bila kita dipuji dan disanjung kita harus merasa tiada apa-apa melainkan kosong kerana kita hanya HambaNYA.."


0 inspirasi naluri :-):